Våre Merkevarer

Sterk og Suksessrik - Verden Over

Nære sine ForbrukereProdukter Skreddersydd for dine Behov

Beiersdorf sine produkter har suksess over hele verdenen fordi våre forbrukere stoler på oss. For å videre styrke deres troverdighet investerer vi i dermatologisk forskning og innovativ teknologi i tillegg til globale og lokale trendanalyser for å sikrestille en konsekvent global merke identitet.

Beiersdorf sine merkevarer samler internasjonale trender med regionale forbrukerbehov da ingen markeder er de samme og forbrukerens hudpleiebehov forandrer seg fra kontinent til kontinent. Vi utfører grundige spørreskjemaer til forbrukere i tillegg til at vi opererer med lokale forskningssentre for å holde oss så nærme våre forbrukere som mulig.

En av hovedgrunnene til vår globale suksess er vår evne til å være innovative. Forskning innen produkt og utvikling har alltid vært nøkkelen i Beiersdorf sin organisasjon. Mange av våre Forskning- & Utviklingsprosjekter, som blant annet oppfinnelsen av NIVEA kremen som revolusjonerte hudpleie i 1911, har bidratt til at vi har oppnådd globale standarder.

NIVEA

NIVEA

Vår viktigste merkevare har over 100 år med suksess og er i dag verdens ledende hudpleiemerke.

Les mer

Eucerin

Eucerin

Farmasøyter, dermatologer og forbrukere fra hele verden stoler på Eucerin sin medisinske hudpleie kompetanse.

Les mer

NIVEA MEN

NIVEA MEN

De moderne og effektive produktene i NIVEA MEN sitt sortiment er ledende i det internasjonale hudpleiemarkedet for menn.

Les mer

Hansaplast

Hansaplast

Hansaplast er i dag et vellykket plaster som i sin tid revolusjonerte plaster og sårpleie markedet for over 90 år siden.

Les mer