Vår Strategi: Blue Agenda

Blue Agenda definerer kursen mot vår fremtid.
Stefan F. Heidenreich, Administrerende direktør for Beiersdorf AG

En følelse for behovene og ønskene til våre forbrukere , en disiplinert tilnærming til merkevarebygging, og innovasjonsledende forskning og utvikling har gjort Beiersdorf til hva det er i dag . Vi tar dog sikte på å gjøre det enda bedre i fremtiden, trinn for trinn, for å sikre at selskapets bærekraftige fremgang, på lang sikt, fortsetter. Vår visjon er å være nummer én innen hudpleie i våre markeder og kategorier. Vårt kompass; Blue Agenda, ble introdusert i 2012, og definerer kursen vi følger for å møte fremtidens utfordringer og for å nå våre mål. Denne strategien fokuserer på å styrke våre merkevarer, øke våre innovative løsninger, utvide vår tilstedeværelse i vekstrmarkedene og på våre dedikerte medarbeidere.

Blue Agenda med et Overblikk